تصویر هدر بخش پست‌ها

همه چی کده

سلام ♡ اینجا یه وبلاگ هست ، که توش از همه چیز مثل عکس ، رمان ، تک پارتی ، فیلم و هر چیزی که فکر کی ، فعالیت میشه :) امیدوارم خوشت بیاد ... (/_\) ( • • )

💙 blue eyes 💙

💙 blue eyes 💙

| ♡ 𝒱𝒾𝑜𝓁𝑒𝓉♡

پارت سه

آدرین

 

داشتم از شرکت بر می گشتم خونه . تقریباً یه ماهی میشد رفته بودم خارج کشور برای کار . امروز هم قبل از اینکه برم خونه ، رفته بودم شرکت .

 

وقتی میرسه

 

 

در زدم ولی کسی جواب نداد .

کلید در آوردم و رفتم تو اتاقم . داشتم با خودم حرف میزدم که خوابم برد .

 

 

آلیا

 

حالا چه خاکی تو سرم بریزم ؟

حالا یه چیزی به هم میبافم ...

با کلی استرس در رو باز کردم و رفتم تو اتاقم  .

مرینت هم که هیچ ! انگار نه انگار مرده بود !

یهو دیدم رو تخت خوابیده ...

 

 

مرینت 

 

 

هوا گرم بود ...

به غریبه هم هی منو میبرد این ور اونور

رفت تو یه خونه ی بزرگ و هی با خودش حرف میزد ، من که چیزی نمی فهمیدم .

منو برد تو یه اتاق که یهو ... 

پایین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایین تر 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

داری میرسی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کم اومدی پایین ...

دفعه ی بعد بیشتر 

1 لایک  +  1 کامنت

 

 

直到下一部分,祝你幸福……再见 

تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
3 ماه پیش
عالی
مثل خودت 💛🧡
تصویر پروفایل William سطح تجربه William
William
5 ماه پیش
🙂🙂
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد