تصویر هدر بخش پست‌ها

همه چی کده

سلام ♡ اینجا یه وبلاگ هست ، که توش از همه چیز مثل عکس ، رمان ، تک پارتی ، فیلم و هر چیزی که فکر کی ، فعالیت میشه :) امیدوارم خوشت بیاد ... (/_\) ( • • )

تک پارتی

| ♡ 𝒱𝒾𝑜𝓁𝑒𝓉♡

منحرفی

امشب پارتی بود ‌و رفتم سمت کمدم تا لباسم رو انتخاب کنم . یه لباس فوق العاده باز و قرمز رو انتخاب کردم . اول رفتم دوش گرفتم و موهامو خشک کردم و لباسمو پوشیدم . کل اعضای بدنم معلوم بود . برای اینکه سکسی تر نشون بدم خودمو موهامو باز گذاشتم و رژ قرمز زدم . ساعت ۸ شب شده بود . تاکسی گرفتم و به سمت جایی که پارتی بود رفتم . تازه دانشگاهم تموم شده بود و برای فردا ناراحت نبودم که باید برم دانشگاه . به سمت در عمارت رفتم و درش رو باز کردم . واو ....... دخترا تو بغل پسرا میرقصیدن و یه سری هاشون هم داشتن مست میکردن . کتم رو در آوردم و به خدمتکار دادم . رفتم سمت میز و یه پیک مشروب خوردم ، مزش خیلی تلخ بود ‌‌. از مزش خیلی خوشم اومده بود و اون قدری خوردم که مستِ مست شدم . رفتم سمت پیست رقص و خودم و تو بغل یه پسره تکون میدادم .ساعت ۲ شب شده بود و به غیر از منو اون پسره هیچ کس نبود . رومو برگردوندم و به پسره نگاه کردم . هم دانشگاهیم ، آدرین بود . کسی که آرزو داشتم باهاش سکس رو تجربه کنم . سرش رو خم کرد و لبای داعش رو گذاشت رو لبام . دستش رو گذاشت دور کمرم و آروم به پایین سر داد و باسنم رو آروم فشار داد . بعد از بوسیدنمون بغلم کرد و منو به طرف اتاقش برد و رو تخت انداخت و خیمه زد روم و دوباره لباش رو گذاشت روی لبام . بعد چند دقیقه ازم جدا شد و بند لباسم که سمت جلو بود رو باز کرد و لباسم رو در آورد . گردنش رو خم کرد و شروع کرد به مکیدن گردنم . اونقدری مکید که حس میکنم راحت کبود شده ، سرش رو به سمت پایین برد و سینه هامو لیس زد و مکید . اونقد داغ و حشری شدم که اه و نالم سریع اوج گرفت . سرش رو پایین تر برد و گاز کوچیکی از کصم گرفت و لیس زد . از روم بلند شد و لباساش رو در آورد و کیرش رو کرد تو کصم و تلمبه زد . از بس ناله هامون بلند بود انگار هر دوتامون تو فضا بودیم . نمی‌دونم چقدر گذشت ولی اونقد گذشت که وقتی آبمون اومد از هم جدا شدیم و از روی خستگی خوابیدیم .

تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
3 ماه پیش
عالی بید
ممنونننننن
تصویر پروفایل F.a.t.e.m.e سطح تجربه F.a.t.e.m.e
F.a.t.e.m.e
5 ماه پیش
عالی
ممنون
تصویر پروفایل ZAHRA:) سطح تجربه ZAHRA:)
ZAHRA:)
5 ماه پیش
عالی
ممنون ♡☆
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد