تصویر هدر بخش پست‌ها

همه چی کده

سلام ♡ اینجا یه وبلاگ هست ، که توش از همه چیز مثل عکس ، رمان ، تک پارتی ، فیلم و هر چیزی که فکر کی ، فعالیت میشه :) امیدوارم خوشت بیاد ... (/_\) ( • • )

💙 blue eyes 💙

💙 blue eyes 💙

| ♡ 𝒱𝒾𝑜𝓁𝑒𝓉♡

پارت چنده ؟

 

 

 

مرینت :

 

که یهو چشام سیاهی رفت و هیچی نفهمیدم ...

 

ادرین :

داشتم با خودم حرف میزدم که خوابم برد .

 

صبح :

 

از خواب بیدار شدم . ( ذهن آدرین = ☆ )

رفتم اب زدم صورتم و ... ( همون کارایی که همه میکنن )

رفتم پایین صبحانه بخورم . الیا نبود . همیشه زود تر از من بیدار میشد . وقتی رفتم سمت اتاق 

الیا ، یه صدای غریبه اومد . (☆ : اون صدای کیه ؟ معمولا الیا کسی رو نمیاورد خونه بدون اینکه به من بگه.) صداش اشنا بود . وقتی در رو باز کردم ... خوشکم زد . نمیتونستم نفس بکشم ... اون ..خودش بود ؟ مرینت ! 

 

فلش بک :

 

m : نه ! تو به من قول دادی که همیشه با من باشی و با من به هم نزنی ! به من قول دادی هیچ وقت با یه دختر دیگه بعد از من نباشی ! چطور تونستی علاوه بر اینکه زیر قول هات بزنی ، با یکی

رابطه ی جـ.نـ.سـ.ی داشته باشی ؟ هــــا ؟ ( با داد )

 

گفتم : میتونم توضیح بدم ! من مـ...

m : نه ! نمیخوام بشنوم ! من به خاطر تو ، با لوکا کات کردم ! ( با داد )

من : ...

 

 

 

 

 

 

چطور بود ؟ 

دو لایک و دو کام ♡ با جواب های خودم حساب نمیکنم ☆

سایونارا

 

 

تصویر پروفایل نیوشا سطح تجربه نیوشا
نیوشا
3 ماه پیش
عالی
ممنون ❤💓
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
3 ماه پیش
عالی بید ❤️❤️
مثل خودت 💗💖
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد