تصویر هدر بخش پست‌ها

همه چی کده

سلام ♡ اینجا یه وبلاگ هست ، که توش از همه چیز مثل عکس ، رمان ، تک پارتی ، فیلم و هر چیزی که فکر کی ، فعالیت میشه :) امیدوارم خوشت بیاد ... (/_\) ( • • )

💙blue eyes💙

💙blue eyes💙

| ♡ 𝒱𝒾𝑜𝓁𝑒𝓉♡

پارت 6 

ادامــــــــــــــــــــــــــــــــــه

 

 

سلام ❤ 

پارت جدید 💙 

پارت ⁶ 💚  

شرط نداره 💛

چون یکم دیر میشه 🧡

راستش زیاد دیر میشه 💜

اگه شد لایک و کامنت رو به ⁵ برسونید 🖤

 

 

 

الیا :

 

 

ادرین همه چیز رو برای تعریف کرد .

 عصبانی بودم . . .   

 

 

ناراحت بودم ...

ادرین رو کنار زدم و رفتم پایین .مرینت نبود . رفته بود . ادرین هم اومد . شروع

 

کرد به حرف زدن : من متاسفم . واقـ... رفتم بالا توی اتاقم .

 

 

 

 

 

تام  :

 

مرینت رفته بود خونه ی دوستش ، زویی هم 

همینطور . پس 

 

دست به کار شدم و رفتم بیرون . رفتم خونه ای 

که برنامه داشتم . وقتی که 

 

رفتم ، همونطور که میدونستم ، با 👙دم در ایستاده بود و ارایش

 

غلیظی کرده بود . من این کار رو میکنم چون وقتی همسرم ، سابین ، فوت کرد ، دیگه نتونستم رابطه ی 👙💦💜 داشته باشم . رفتم داخل و ...

 

 

 

 

 

 

 

 

تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
2 ماه پیش
ای تام گور به گور 🤣🤣🤣
حقققق
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
2 ماه پیش
حمایتتتت
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
2 ماه پیش
پارت بعدی
تصویر پروفایل selina honey سطح تجربه selina honey
selina honey
2 ماه پیش
پارت بدهههههه
سعی میکنم
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد