تصویر هدر بخش پست‌ها

همه چی کده

سلام ♡ اینجا یه وبلاگ هست ، که توش از همه چیز مثل عکس ، رمان ، تک پارتی ، فیلم و هر چیزی که فکر کی ، فعالیت میشه :) امیدوارم خوشت بیاد ... (/_\) ( • • )

💙 blue eyes 💙

💙 blue eyes 💙

| ♡ 𝒱𝒾𝑜𝓁𝑒𝓉♡

پارت دو

برو ادامه (:

شب که شد .

 

وای من کلی یادم رفت باید بابام رو بپیچونم 

قبلا هم پارتی بوده ولی اجازه نداد 💔

باید یه بهونه جور کنم 🤛🏻🤜🏻 

💡فهمستم ! 

( توجه : من از عمد اشتباه مینویسم )

رفتم پایین و گفتم      بابااااا من برای آممم چیزه .. ا .... برای .. اها برای پروژه ی درسی میخوام برم خونه ی آلیا 

بابا : باشه عزیزم مواظب خودت باش . راستی کی برمیگردی ؟

گفتم    :    نمیدونم شاید امشب نیام خونه پس ...

نمیخواد منتظر من بمونی 

بابا با حالت مشکوک : واقعا ؟ 

من : آره آره نمی‌خواد منتظر من باشی  

بابا : باشه . کی میری ؟

من    :   الان میرم 

بابا  باشه

رفتم بالا یه مشت وسیله برداشتم و خدافظی کردم رفتم خونه ی آلیا

مرینت = 💙

آلیا = 🧡

 

در زدم و در انتظار 😐🙄

بالاخره پس سالیان سال در رو باز کرد 

🧡 بالاخره اومدی ؟ بابات رو پیچوندی ؟ یادم رفت امروز بهت بگم ... حالا پیچوندی یا نه ؟

 

 

 

نینو        فامیل یادم نی :/

سن : 20

شغل : D G

پدر مادر هم که یادم نی ولی باباش ترکشون کرده 🤕🤧😢😕😔😞🙁😖😟🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

 

 

خلاصه خودم و آلیا یه لباس خیلی باز پوشیدیم و آماده شدیم ...

البته آرایش هم کردیم  D:

خلاصه رسیدیم .

اول صدای آهنگ کم بود ، ولی وقتی رفتیم داخل خیلی صدای آهنگ بلند بود ! با اینکه ملایم بود ...

 

رفتیم داخل و رو مبل نشستیم و مشغول حرف زدن شدیم که یه دفعه صدا آهنگ قطع شد و یه آهنگ خیلیییی پر سر و صدا و خفن گذاشتن همون موقع هم برامون شراب ، ودکا و مشروب آوردن ...

من تا حالا نخورده بودم و همیشه با خودم میگفتم حالا مگه قراره چی بشه ؟

بعد جلوی  یه شیشه کامل و برداشتم و خوردم  .

🧡 مرینت ! تو .. تو . تو چیکار کردی؟

یهو بلند شد و گفت باید بریم .

من هیچی نمی فهمیدم ...

گرمم شده بود و آلیا هم متوجه شده بود 

دستم رو گرفت و رفتیم سمت ماشین 

 

 

راستی آلیا برادر آدرینه

 

 

و رفتیم خونشون که یه آلیا گفت 

🧡 وایسا ببینم ...

وای نه ... نه . نه . نه . نه !

آدرین اومده خونه !

منم که هنوز گیج گیج بودم ...

 

💙 ها ؟ چی ؟ چیشده ؟ ها ؟ توکی ؟ من کیم ؟

اینجا کجاست ؟ چرا انقدر گرمه ؟ 

 

و بعد از اون ، هیچی نفهمیدم ...

 

 

 

                    The end of this part... 

 

 

 

Au revoir jusqu'à la prochaine fête... 

 

 

 

 

تصویر پروفایل ZAHRA:) سطح تجربه ZAHRA:)
ZAHRA:)
5 ماه پیش
خیلی خوبه منتظر پارت بعدم👍🏻🤑
ممنونم ♡ پارت بعد هم به زودی میدم
تصویر پروفایل ZAHRA:) سطح تجربه ZAHRA:)
ZAHRA:)
5 ماه پیش
عالی بعدی؟
ممنون ♡ به زودی ...
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد